آخرین اخبار

خبر خوب هندبالی از کهگیلویه و بویراحمد

تیم هندبال جوانان فراز بام خائیز و نفت و گاز گچساران به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در رقابت های هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات آزاد کشور عازم اصفهان شدند.

اشتراک گذاری
24 دی 1402
کد مطلب : 11168

مصطفی پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها و دستجات پسر کشور با شرکت ۱۶ تیم از ۲۳  الی ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ به مدت یک هفته به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تیم هندبال نفت و گاز گچساران و فراز بام خائیز دهدشت بعنوان نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور دارند. 

وی با بیان اینکه ۱۶ تیم از ۱۱ استان کشور از جمله  اصفهان، شیراز، قم، تبریز، کرمان کهگیلویه و بویراحمد، شهر کرد، لرستان، یزد، اراک، خراسان رضوی در این دوره از مسابقات شرکت دارند افزود: رقابت ها در چهار گروه A،B،C،D برگزار می‌شود.

پارسایی ضمن بیان این مطلب که امیدواریم دو تیم اعزامی با قدرت و تلاش در این دور از مسابقات به رقابت بپردازند، ابراز داشت: دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد فراز بام خائیز و نفت و گاز گچساران در دو گروه C و D به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسابقات در چهار گروه A،B،C،D به شرح زیر گروه A: ( پیکان سبزوار، پارس شهرکرد،طبس،پرواز هوانیروز اصفهان ) در گروه B ( اراک ، قم، کازرون، گیتی پسند) در گروه C 🙁 سردرود، فرازبام خائیز، فولاد سپاهان اصفهان، برف فروش شیراز) و گروه D : ( مس کرمان، سپاهان نوین اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، گچساران)  به رقابت می پردازند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پنج =